فراموشی پسورد ساخت اکانت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
قبلا اکانت ساخته ام !
چرا MW 2019 هنوز هم بهترین Call of Duty تا به امروز است؟

چرا MW 2019 هنوز هم بهترین Call of Duty تا به امروز است؟

1403/01/30
معرفی 10 بازی ویدئویی که در قلب گیمرها جای دارند

معرفی 10 بازی ویدئویی که در قلب گیمرها جای دارند

1403/01/25
چرا ساخت دنباله Red Dead Redemption ۲ ضروری است؟

چرا ساخت دنباله Red Dead Redemption ۲ ضروری است؟

1403/01/23
ایا زمان آن رسیده است که بازی  Devil May Cry 6 منتشر شود؟

ایا زمان آن رسیده است که بازی Devil May Cry 6 منتشر شود؟

1403/01/22
چرا سونی از پیروزی های خود در عرصه کنسول های بازی درس نمی‌گیرد؟

چرا سونی از پیروزی های خود در عرصه کنسول های بازی درس نمی‌گیرد؟

1403/01/22
10 فیلم وسترن با پایان‌های غیرمنتظره که شما را شگفت‌زده خواهند کرد

10 فیلم وسترن با پایان‌های غیرمنتظره که شما را شگفت‌زده خواهند کرد

1403/01/17

آخرین مطالب

Suggested Content

مطالب پیشنهادی

Suggested Content

نتفلیکس قصد دارد قیمت های خود را در سال ۲۰۲۴ دوباره افزایش دهد

سام حاجیان 1402/12/09 0

نتفلیکس، بزرگترین سرویس استریمینگ جهان، که بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر پرداخت کننده دارد، قرار است در سال ۲۰۲۴ قیمت های اشتراک خود را در برخی از بازارهای کلیدی افزایش دهد. این خبر را تحلیلگران بانک سرمایه گذاری UBS Securities در یک گزارش منتشر شده در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۲۴ اعلام کردند. بر اساس این گزارش، نتفلیکس با افزایش قیمت ها و درآمد حاصل از بخش تبلیغاتی خود، می تواند رشد درآمد کلی خود را در سال ۲۰۲۴ به ۱۵ درصد برساند، در حالی که این رقم در سال ۲۰۲۳ تنها ۷ درصد بوده است.

_________________________________

نتفلیکس در ماه اکتبر سال ۲۰۲۳ قیمت برنامه پایه خود را از ۹.۹۹ دلار به ۱۱.۹۹ دلار در ماه در آمریکا، و همچنین قیمت برنامه های خود را در انگلستان و فرانسه افزایش داده بود. اما مدیران نتفلیکس اعلام کرده اند که افزایش قیمت ها یکی از راه های ادامه دادن رشد و سودآوری شرکت است. گرگ پیترز، هم مدیرعامل نتفلیکس، در تماس مالی سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ گفته بود که نتفلیکس در سال ۲۰۲۳ از افزایش قیمت ها خودداری کرده بود، زیرا در حال اجرای برنامه اشتراک پرداختی بود، که به کاربران اجازه می داد تا با پرداخت هزینه اضافی، حساب خود را با بیش از یک خانواده به اشتراک بگذارند. این برنامه باعث شد که نتفلیکس بین ماه های ژوئیه تا سپتامبر سال ۲۰۲۳ بیش از ۸.۸ میلیون کاربر جدید جذب کند. پیترز گفته بود که بعد از اتمام این برنامه، نتفلیکس می تواند به روش معمول خود برای افزایش قیمت ها برگردد. او افزوده بود که افزایش قیمت ها در آمریکا، انگلستان و فرانسه بهتر از پیش بینی های شرکت پیش رفته بود.

_________________________________

نتفلیکس با افزایش قیمت ها، می خواهد از مزیت خود در بازار استریمینگ حفظ کند. بر اساس داده های نیلسن، سهم نتفلیکس از مجموع زمان تماشای تلویزیون در آمریکا در ماه ژانویه سال ۲۰۲۴ به ۷.۹ درصد رسیده است، که نشان دهنده افزایش نسبت به ۷.۷ درصد در ماه دسامبر است. همچنین نتفلیکس در مقایسه با رقبای خود، قیمت مناسب تری برای هر ساعت مصرف را ارائه می دهد. بر اساس تخمین های UBS، نتفلیکس در برنامه های بدون تبلیغات خود، حدود ۳۰ سنت برای هر ساعت مصرف دریافت می کند، در حالی که این مقدار برای هولو ۵۶ سنت، برای پیکاک ۵۸ سنت، برای دیزنی پلاس ۷۳ سنت، و برای HBO Max و پارامونت پلاس ۸۱ سنت است.

_________________________________

نتفلیکس با افزایش قیمت ها، همچنین می خواهد بتواند هزینه های سرشار خود را برای تولید و خرید محتوای اصلی و جذاب پوشش دهد. نتفلیکس در سال ۲۰۲۳ بیش از ۱۷ میلیارد دلار برای محتوا صرف کرده بود، و قرار است این مبلغ در سال ۲۰۲۴ به ۲۰ میلیارد دلار برسد. نتفلیکس با این استراتژی، می خواهد با رقبایی مثل دیزنی پلاس، آمازون پرایم ویدیو، اپل تی وی پلاس و دیگران رقابت کند، که همگی در حال گسترش و تقویت محتوای خود هستند.

مطالب مرتبط

Related posts

دیدگاه های مطلب

Comments 0
کد امنیتی رفرش