فراموشی پسورد ساخت اکانت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
قبلا اکانت ساخته ام !
چرا MW 2019 هنوز هم بهترین Call of Duty تا به امروز است؟

چرا MW 2019 هنوز هم بهترین Call of Duty تا به امروز است؟

1403/01/30
معرفی 10 بازی ویدئویی که در قلب گیمرها جای دارند

معرفی 10 بازی ویدئویی که در قلب گیمرها جای دارند

1403/01/25
چرا ساخت دنباله Red Dead Redemption ۲ ضروری است؟

چرا ساخت دنباله Red Dead Redemption ۲ ضروری است؟

1403/01/23
ایا زمان آن رسیده است که بازی  Devil May Cry 6 منتشر شود؟

ایا زمان آن رسیده است که بازی Devil May Cry 6 منتشر شود؟

1403/01/22
چرا سونی از پیروزی های خود در عرصه کنسول های بازی درس نمی‌گیرد؟

چرا سونی از پیروزی های خود در عرصه کنسول های بازی درس نمی‌گیرد؟

1403/01/22
10 فیلم وسترن با پایان‌های غیرمنتظره که شما را شگفت‌زده خواهند کرد

10 فیلم وسترن با پایان‌های غیرمنتظره که شما را شگفت‌زده خواهند کرد

1403/01/17

آخرین مطالب

Suggested Content

مطالب پیشنهادی

Suggested Content

کارگردان Fallout: تلاش برای خوشنودی طرفداران، یک ماموریت بیهوده است

سام حاجیان 1402/12/25 0

در دنیایی که انتظارات طرفداران به اوج خود رسیده، جاناتان نولان، کارگردان مجموعه بازی‌های محبوب Fallout، اظهار داشته است که تلاش برای راضی کردن همه طرفداران، یک ماموریت بیهوده است. نولان، که پیش از این با ساخت سریال‌هایی چون Westworld شناخته شده بود، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت TheGamer، بیان کرده است که نمی‌توان با هدف خوشنودی طرفداران یک اثر هنری را خلق کرد. به جای آن، او معتقد است که باید با هدف ساختن نسخه‌ای که خود شخص دوست دارد، پروژه‌ای را آغاز کرد.

این نگرش، نشان‌دهنده یک تغییر پارادایم در نحوه تعامل سازندگان بازی‌ها با جامعه طرفداران است. نولان تأکید می‌کند که او و تیمش در تلاش بوده‌اند تا قطعاتی از بازی که برای آن‌ها حیاتی بوده را شناسایی کرده و بهترین نسخه ممکن را خلق کنند. این رویکرد، در حالی است که تاد هاوارد، خالق اصلی سری Fallout، نیز به تیم ساخت سریال مشاوره داده و برخی از عناصر داستانی که برای بازی Fallout 5 در نظر گرفته شده بود، از سریال حذف شده‌اند.

نولان همچنین اشاره می‌کند که او به عنوان یک طرفدار دیرینه سری بازی‌های Fallout، از تجربه خود در بازی Fallout 3 الهام گرفته و تلاش کرده است تا تجربه‌ای مشابه را برای مخاطبان سریال ایجاد کند. او می‌گوید که این فرصت نادری است که او برای دومین بار در زندگی حرفه‌ای خود، می‌تواند چیزی را که دوست دارد بگیرد و در آن دنیا بازی کند و نسخه خود را خلق کند.

در نهایت، نولان و تیمش با این دیدگاه که تنها می‌توانند به خودشان خوشبین باشند و نه به خوشنودی همه، به ساخت سریالی پرداخته‌اند که نه تنها برای طرفداران، بلکه برای تماشاگران جدید نیز جذاب باشد. این رویکرد، شاید بهترین راه برای حفظ اصالت یک اثر هنری در برابر فشارهای خارجی باشد.

مطالب مرتبط

Related posts

دیدگاه های مطلب

Comments 0
کد امنیتی رفرش