فراموشی پسورد ساخت اکانت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
قبلا اکانت ساخته ام !
چرا MW 2019 هنوز هم بهترین Call of Duty تا به امروز است؟

چرا MW 2019 هنوز هم بهترین Call of Duty تا به امروز است؟

1403/01/30
معرفی 10 بازی ویدئویی که در قلب گیمرها جای دارند

معرفی 10 بازی ویدئویی که در قلب گیمرها جای دارند

1403/01/25
چرا ساخت دنباله Red Dead Redemption ۲ ضروری است؟

چرا ساخت دنباله Red Dead Redemption ۲ ضروری است؟

1403/01/23
ایا زمان آن رسیده است که بازی  Devil May Cry 6 منتشر شود؟

ایا زمان آن رسیده است که بازی Devil May Cry 6 منتشر شود؟

1403/01/22
چرا سونی از پیروزی های خود در عرصه کنسول های بازی درس نمی‌گیرد؟

چرا سونی از پیروزی های خود در عرصه کنسول های بازی درس نمی‌گیرد؟

1403/01/22
10 فیلم وسترن با پایان‌های غیرمنتظره که شما را شگفت‌زده خواهند کرد

10 فیلم وسترن با پایان‌های غیرمنتظره که شما را شگفت‌زده خواهند کرد

1403/01/17

آخرین مطالب

Suggested Content

مطالب پیشنهادی

Suggested Content

صحبت های سازندگان بازی تاج و تخت درباره سه گانه شکست خورده جنگ ستارگان

سام حاجیان 1403/01/09 0

 سازندگان مجموعه محبوب «بازی تاج و تخت»، دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، در مصاحبه‌ای صریح از تجربه‌شان در ساخت سه‌گانه جدید "جنگ ستارگان" که به شکست انجامید، سخن گفته‌اند.

این دو که پیش‌تر قرار بود فیلمنامه‌نویسی سه‌گانه جدید "جنگ ستارگان" را بر عهده بگیرند، اکنون با ابراز پشیمانی از این پروژه جدا شده‌اند. آن‌ها در این مصاحبه اشاره کردند که «این شرم‌آور است» و افزودند که «ما از اینکه نتوانستیم به انتظارات طرفداران جنگ ستارگان پاسخ دهیم، ناامید هستیم».

بنیاف و وایس، که با سریال «بازی تاج و تخت» به شهرت رسیدند، انتظارات زیادی را برای سه‌گانه جدید "جنگ ستارگان" برانگیخته بودند. اما، به نظر می‌رسد که فشارهای خارجی و تعهدات دیگر، از جمله قرارداد بزرگی با نتفلیکس، مانع از تحقق این پروژه شده‌اند.

در حالی که جزئیات دقیق شکست این پروژه هنوز مشخص نیست، اما این اتفاق نشان‌دهنده چالش‌هایی است که حتی سازندگان موفق نیز ممکن است با آن مواجه شوند. این موضوع همچنین بر اهمیت انتخاب پروژه‌هایی که با علایق و توانایی‌های خالقان همخوانی دارند، تأکید می‌کند.

با این حال، شکست در یک پروژه به معنای پایان دوران خلاقیت نیست. بنیاف و وایس همچنان در حال کار بر روی پروژه‌های دیگر هستند و امیدوارند که بتوانند دوباره طرفداران خود را شگفت‌زده کنند. آن‌ها در پایان مصاحبه اظهار داشتند که «ما از این تجربه درس‌های زیادی گرفته‌ایم و با انرژی بیشتری به سراغ پروژه‌های آینده خواهیم رفت».

این ماجرا یادآور این واقعیت است که در دنیای هنر، موفقیت و شکست دو روی یک سکه هستند و هر دو می‌توانند به عنوان فرصت‌هایی برای رشد و پیشرفت مورد استفاده قرار گیرند. بنیاف و وایس با این تجربه نشان داده‌اند که حتی در شرایط دشوار، هنرمندان می‌توانند با قدرت و امید به پیش بروند و از شکست‌های خود برای ساخت آینده‌ای بهتر استفاده کنند.

مطالب مرتبط

Related posts

دیدگاه های مطلب

Comments 0
کد امنیتی رفرش