فراموشی پسورد ساخت اکانت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
قبلا اکانت ساخته ام !

دمو بازی Stellar Blade ایده کارگردان بازی بود نه سونی

سام حاجیان 1403/01/21 0

کمتر پیش می‌آید که یک استودیوی بازی‌سازی تصمیم به انتشار دمویی از بازی آینده‌اش بگیرد. اما استودیوی کره‌ای Shift Up با انتشار دموی بازی Stellar Blade، نه تنها این رویه را دگرگون کرد، بلکه نشان داد که این اقدام از سوی کارگردان بازی، کیم هیونگ تائه، و نه شرکت سونی بوده است. 

کیم هیونگ تائه در مصاحبه‌ای با رسانه Ruliweb اعلام کرد که ایده انتشار دموی Stellar Blade از او بوده و هدفش از این کار، ارائه تجربه‌ای مستقیم از بازی به جای تماشای ویدئوها بوده است. او می‌گوید: «تصمیم گیری برای انتشار نسخه دمو از من بود. از آنجایی که عناوین کنسولی کره‌ای بسیار نادر هستند، فکر کردیم که وظیفه ماست تا نسخه دمویی که به بازی اصلی متصل است را ارائه دهیم. زیرا هرچقدر هم که ویدئوهای یک بازی اکشن را تماشا کنید، تا زمانی که خودتان بازی را تجربه نکنید، نمی‌توانید همه چیز را درک کنید».

دموی Stellar Blade که در تاریخ 29 مارس منتشر شد، تنها بخش ابتدایی بازی را در بر می‌گیرد و نمی‌تواند تمام جنبه‌های بازی را نشان دهد. با این حال، کارگردان بازی تأکید دارد که با پیشرفت در بازی، مبارزات متنوع‌تر شده و ترکیب‌های بیشتری برای بازیکنان به منظور کشف وجود خواهد داشت.

بازی Stellar Blade، که قرار است در تاریخ 26 آوریل 2024 به صورت جهانی عرضه شود، توسط استودیوی Shift Up توسعه یافته و به عنوان یک عنوان AAA نادر کره‌ای، انتظارات زیادی را برانگیخته است. این بازی که ابتدا قرار بود سال گذشته منتشر شود، پس از تأخیر، بالاخره تاریخ انتشار خود را یافته و قرار است تجربه‌ای نوین در دنیای بازی‌های اکشن سوم‌شخص ارائه دهد. 

در پایان، این اقدام کارگردانی نشان‌دهنده تعهد به ارائه تجربه‌ای کیفی و همچنین احترام به بازیکنان است که می‌خواهند پیش از خرید، بازی را امتحان کنند. این نوع تفکر مصرف‌کننده‌محور، در صنعت بازی‌های ویدئویی که همواره در حال تغییر است، بسیار ارزشمند است.

مطالب مرتبط

Related posts

دیدگاه های مطلب

Comments 0
کد امنیتی رفرش